11 Декември, 2017

Реклама
  • Фото Журнал
  • Лайф
  • Списание
  • Здраве и Храна
  • Забави и Пътешествия
  • Критика
  • Мода
  • Публикувано: 30 Септември, 2013

    Apple надмина Coca-Cola, стана най-ценната марка на света

    Apple надмина Coca-Cola за първи път тази година и стана най-ценната марка на света. Задминатата Coca-Cola бе оценена като номер едно за последните 13 години подред. Снимка: "Simq"

    Според доклад от консултантска компания за идентичност и марка “Interbrand”, Apple изпревари Coca-Cola като новата най-ценната марка в света.

    Компанията за напитки бе оценена като номер едно за последните 13 години подред, и тази година марковата и стойност я класира на 3-то място, отчитат американските медии.

    Проучването, което се провежда от 2000 г. насам, отчита, че Apple за пръв път се класира на първо място, изпреварвайки компании като Macdonald’s, General Electric, Toyota, Google и Microsoft.

    Докладът подчертава, че Apple победи Google, която в момента е на второ място за най-ценна марка в света.

    Въпреки това, и двете компании регистрираха най-стръмният растеж от миналата година, и така двете успяха да изпреварят емблематичната марка на Coca Cola.

    Анализатори казват, че това показва една културна промяна.

    В днешната технологично задвижена култура, технологичните гиганти имат повече влияние от всякога. Младите поколения много ценят техните лични джаджи, предимно телефоните си. Това е отразено в тазгодишните стойности на световните марки.

    Отделно от Apple и Google, много други технологични марки (като Samsung и IBM) също така отчетоха увеличаване на тяхната маркова стойност.

    от:

    Софийски-Вести
    Софийски Вести
    
    Добавете Коментар:

    Няма Коментaри... за сега.