11 Декември, 2017

Реклама
  • Фото Журнал
  • Лайф
  • Списание
  • Здраве и Храна
  • Забави и Пътешествия
  • Критика
  • Мода
  • Публикувано: 26 Януари, 2013

    Кампанията на Шанел – “Париж – Бомбай 2012”

    Нова кампания за френската къща на висшата мода "CHANEL" е интроспективен поглед към тропическите индийски земи и екзотични култури. Снимка: "Chane"

    Карл Лагерфелд, главния дизайнер за 103г-та. френска модна мъща “Шанел”, е взел дълбоко вдъхновение от древните култури на Индската цивилизация за новата рекламна кампания за колекцията “Есен 2012”.

    Новата кампания е интроспективен поглед към тропическите индийски земи и екзотични култури – както и силна увертюра към нарастващия брой на заможни потребители в Азия (спецялно тези от Китаи и Индия).

    Зад кулисите на фотосесията с Карл Лагерфелд. Снимка: "Chanel"

    Зад кулисите на фотосесията с Карл Лагерфелд. Снимка: “Chanel”

    Както повечето от кампаниите на Шанел, тази е лично заснета от г-н Лагерфелд. Силуетът напомня на вълшебна земя, изкопчена напълно от Раджастан през 1800г.. Рекламата включва модели, които са застанали в зовещи пози от индийския класически танц. На задния план се виждат обилни количества алкохол и чай наредени върху бар с колониален стил.

    Изобилни количества на бижута (включително обици на ушите и носът свързани с верига) завършват бароковите снимки. Колекцията “Есен 2012” представлява сблъсъка между Изтока и Запада – а това, е нещо красиво.

    Карл Лагерфелд снима модел за новата кампания. Снимка: "Chanel"

    Карл Лагерфелд снима модел за новата кампания. Снимка: “Chanel”

    от:

    Софийски-Вести
    Софийски Вести
    
    Добавете Коментар:

    Няма Коментaри... за сега.